MENÜ

Wangaru
Szórakozz gyűjts pénzt és pontokat!

Hogyan gyűjthetek pontokat?

A következő dolgokért kaphatsz pontokat:

  • Pontjaidat a Felhasználói menü → Saját adatok szerkesztése → Pontok résznél tudod nyomon követni.
  • Cikkek, kutatások, reklámok elolvasásáért, megtekintéséért. Hogy mennyi pontot kapsz pontosan az elem felső részében látszik

 

Lila pontokat a következő dolgokért kaphatsz:

  • Az SMS-ben, MMS-ben vagy e-mailben kapott reklámtartalmú üzenetek megtekintéséért, elolvasásáért
  • Hirdetők által kezdeményezett telefonhívások fogadásáért
  • Kvízek, kérdőívek kitöltéséért (adott kérdőívnél jelezzük, hogy kék vagy lila pont jár érte)
  • Meghívottjaid által fogadott üzenetekért
  • Webshopban való vásárlásaidért (az általad elköltött Ft összeg 2%-a)
  • Ismerőseid vásárlásai után (az általuk elköltött Ft összeg 1%-a)

 

Kék pontokat a következő dolgokért kaphatsz:

  • Meghívod ismerőseidet a Wangaru.hu-ra

 

  • Partnerprogramon keresztül Hozzád csatlakozó tagok regisztrációjáért

  • Kvízek, kérdőívek kitöltéséért (adott kérdőívnél jelezzük, hogy kék vagy lila pont jár érte)
  • Cikkek, reklámtartalmú üzenetek elolvasásáért
  • Naponta való belépésért
  • Rejtett tartalmak megtekintéséért/elolvasásáért. A rejtett tartalmaknál nem fogod látni, hogy pontokat kaphatsz érte, viszont pár nappal később megjelenik a számládon a jóváírás, ezért érdemes minél több dolgot megnézned az oldalon.

Mik azok a rejtett tartalmak?

A rejtett tartalom gyakorlatilag lehet bármi az oldalon: egy cikk, egy kvíz, egy reklám stb. A rejtett tartalmaknál nem látod, hogy pontot kaphatsz érte. A lényege pont az, hogy meg kell keresned az oldalon. Ha megtaláltad a keresett tartalmat, akkor számládon pár napon belül jóváíródnak az azért járó pontok.

 

Mennyi pontot kapok egy-egy reklámért?

A főoldalon található tartalmakért járó pont mennyiséget mindig megtalálod a tartalom címe mellett. Az SMS-ben, MMS-ben, e-mailben fogadott reklámokért minden alkalommal pontot írunk Neked jóvá. Csoportod tagjai által olvasott üzenetek után is kapsz pontot illetve az ő ajánlottaik által kapott üzenetek után is jár pont. Így nem csak akkor kap valaki pont jóváírást, ha közvetlenül kap üzenetet, hanem akkor is, ha valaki a csoportjából fogad. A jóváírt pontok mennyisége mindig az adott kampánytól függ.

Mire jók a kék pontok?

  • A kék pontokért a webshopban egyedi, személyre szabott árakat kapsz. Kék pontjaiddal mindig csökkentjük a termékek mellett megjelenő árakat.
  • A kék pontokat fel tudod majd használni licitálásra,
  • illetve különböző játékokban vehetsz részt.
  • Adott terméknél a felhasználható kék pontok mennyisége maximálva van.

 

Mire jók a lila pontok?

  • A lila pontokkal a webshopban egyedi, személyre szabott árakat kapsz. Lila pontjaiddal mindig csökkentjük a termékek mellett megjelenő árakat. Ha rendelkerel elég lila ponttal a kiválasztott termékekhez ingyen is hozzájuthatsz.
  • Lila pontjaidat készpénzre is válthatod.
  • Pontjaiddal támogathatsz különböző alapítványokat is. Figyeld az oldalt, mikor, kinek szervezünk gyűjtést.

Hogyan kapom meg a pénzemet?

A kifizetés 10.000 pont összegyűlte után történik banki utalás útján.

Kell-e adóznom a kifizetett összeg után?

A pontok számából automatikusan levonjuk az adókat. Amikor a 10.000 pont összegyűlt, e-mailben értesítést küldünk erről és elkérjük az adózáshoz szükséges adatokat. Az aktuális adatok egyeztetése mindig közvetlenül a kifizetés előtt történik, ezért nem szerepel a kérdőívben a bankszámlaszám.

Miért jó nekem ha mások megjelölnek ajánlónak?

Minél nagyobb a csoportod nagysága, annál több üzenet után kapsz pontokat, hiszen a csoportod tagjai által olvasott üzenetek után is kapsz pontot, illetve az ő ajánlottaik által kapott üzenetek után is. Így nem csak akkor kap valaki pont jóváírást, ha közvetlenül kap üzenetet, hanem akkor is, ha valaki a csoportjából fogad.

Ezenfelül, ha a csoportodból valaki vásárol a webshopban, akkor az általa elköltött nettó összeg 1%-át írjuk jóvá Neked lila pontok formájában. Hogy minél hamarabb összegyűljön a 10.000 pontod.

 

Hogyan törölhetem magam az adatbázisból?

Belépés után a saját személyes profilban van lehetőség a regisztráció felfüggesztésére vagy a törlés menüt választva véglegesen törölheted magad a rendszerből.

Regisztráció frissítése

Félévente, belépés után a rendszer megkér, hogy frissítsd adatait, melyről egy e-mailt kapsz A frissített regisztráció feltétele a kifizetésnek, és a nyereményjátékokban való részvételnek.

Milyen hamar gyűlik össze a 10.000 pontom?

A pontok összegyűlésének ideje legjobban a csoport nagyságától és a Te aktivitásodtól függ. Minél nagyobb valakinek a csoportja, annál több üzenetet kaphat a csoport, és gyűlik össze a 10.000 pont.

Mennyit ér egy pont?

Ha a pontjaidat levásárolod, akkor 1 pont=1 Forint. Ha pontjaidat készpénzre szeretnéd váltani, akkor  az adó levonásra kerül  a pontjaid számából.

Valamit elrontottam az adatlapon, hogyan javíthatom?

E-mail címeddel és jelszavaddal beléphetsz adatlapodra, és ott módosíthatod adataidat. Az ajánlód mobilszámát nem tudod módosítani.

Hogyan gyűjthetek csapatot?

A Wangaru oldalon keresztül, a "Meghívó" menüpontból küldhetsz e-mailben meghívókat barátaidnak. A kiküldött meghívók státuszát a belépés után követheted nyomon a Felhasználói menüben. A pontokat akkor írjuk jóvá, ha a barátod regisztrált, és aktiválta magát.

A Partnerprogram keretében, pedig a saját oldaladon elhelyezett bannereken keresztül regisztrálók is automatikusan a csoportodba kerülnek.

Mikor kerülnek jóváírásra a pontjaim a hirdetések, tartalmak megtekintése után?

Az oldalon lévő tartalmakért járó pontok, az oldal frissítésekor kerülnek jóváírásra (kivéve  a rejtett tartalmakért).

Az e-mail-ért, SMS-ért, MMS-ért járó pontok, a kiküldések és a Szolgáltatók által adott kiküldési riportok megérkezése után kerülnek jóváírásra a Wangarus számládon, tehát nem azonnal a kampány után.

Hol írhatom be az ajánlómat?

Ha az általa küldött Wangarus meghívón keresztül regisztráltál, akkor a rendszer automatikusan bejegyzi a mobilszámát, tehát nem kell semmit tenned. Ha az oldalon regisztráltál, és nem a meghívón keresztül átkattintva, akkor a regisztrációs lapon az "Ajánló mobilszáma" rublikába kell beírnod a mobilszámát.

Webshop GYIK

A Wangaru.hu webshopjában bruttó (ÁFÁ-s) árak vannak-e?

www.wangaru.hu/webshop webáruházban szereplő árak tartalmazzák a 25%-os ÁFÁ-t.

Pontosan mi után kapok 2% webshop jutalékot?

Két felöl is kapsz websop jutalékot:

 

  • ·A Wangaru webshopban elköltött forintjaid nettó értéke után írunk jóvá 2%-nyi lila pontot Wangaru számládon, a vásárlásnál felhasznált pontok nem számítanak bele az összegbe. A kiszállítás díja nem számít bele a nettó összegbe.

 

  • Barátaid vásárlásai után is 1%-nyi lila pontot írunk jóvá Wangaru számládon, a vásárlásnál felhasznált pontok és a kiszállítás díja nem számítanak bele az összegbe.

A Wangaru rendszere azokat tekinti barátaidnak, akik a Te meghívód alapján regisztráltak, vagy beírták mobilszámodat a regisztrációban az „Ajánló” –hoz.

Nem vásároltam, mégis levonta a rendszer a pontjaimat?

Amikor egy terméket a kosárba teszel, a kék és lila pontjaid csökkennek az adott termékre, vagy termékekre maximum beváltható pontszámmal. DE ha törlöd kosaradból a terméket, akkor visszaáll az eredeti pontmennyiség. Lehetséges, hogy az előző látogatásod alkalmával betettél valamit a kosaradba, és nem vetted ki. Töröld a kosár tartalmát.

Mire használhatom lila pontjaimat a Wangaru webshopban?

Lila pontjaidat a Wangaru webshopjában bármilyen termékre elköltheted, és ha összegyűlt 10.000 lila pontod kérheted átutalását készpénzben is. A lila pontokat a vásárlásnál 1 lila pont=1 magyar forint arányban váltjuk be. A webshop fizetésnél a rendszer automatikusan levonja lila pontjaidat, és csak a pontokkal csökkentett összeget kell kifizetned. A felhasznált pontösszeg levonásra kerül Wangaru számládról is. Profilodban láthatod, hogy mennyi lila pontod van.

Mire használhatom kék pontjaimat a Wangaru webshopban?

A kék pontokat a Wangaru webshopban vásárlásnál válthatod be. A kék pontokat a vásárlásnál 1 kék pont=1 magyar forint arányban váltjuk be. A webshop fizetésnél a rendszer automatikusan levonja maximálisan felhasználható kék pontjaidat, és csak a pontokkal csökkentett összeget kell kifizetned. A felhasznált pontösszeg levonásra kerül Wangaru számládról is. Profilodban láthatod, hogy mennyi kék pontod van. Belépés után a rendszer kiírja, hogy a termékek megvásárlásához maximum mennyi kék pontot válthatsz be.

Mi jelent a termékeknél megjelenő „Te árad”?

A” Te árad” a „Bolti ár” lila és kék pontjaiddal csökkentett értéke. Vigyázat a rendszer minden terméknél a maximum felhasználható kék ponttal csökkenti az árat!

 

Mennyi a kiszállítási díj?

Több féle kiszállítási módból választhatsz, amit a "Fizetés" során állíthatsz be. Legolcsóbb, ha személyesen veszed át az árut, ezt Budapesten a Magyar u. 52.-ben (A Kálvin térnél) a Wangaru irodában teheted meg, munkanapokon 9-től 17 óráig. 
Személyes átvétel: 0Ft 

Kiszállítás futárral utánvétes fizetéssel: 1000Ft (bruttó)

Kiszállítás futárral bankkártyás fizetéssel: 900Ft (bruttó)

 

Mennyivel tudok olcsóbban vásárolni?

Minél több lila és kék pontod van, annál olcsóbban tudod megvenni a webshop termékeit, tehát ez egyedileg változik. Alapvetően a bolti áraknál átlagosan 15-40%-kal vagyunk olcsóbbak.

A termékek eltűntek a kosaramból! Mi a teendő?

Ebben az esetben, kérjük mindenképpen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

A Wangaru.hu-ra történő bejelentkezés után termékeket találok a kosaramban. Miért?

Valószínűleg az előző, vagy egy korábbi bejelentkezésed után tetted bele azokat. Kosaradat egyszerűen kiürítheted, vagy véglegesítheted a kosár menüpontban található gombokkal.

 

Átutalással szeretnék fizetni, mi a teendő? 

A webshop fizetésnél tudod megadni, hogy átutalással szeretnél fizetni. Mi megadjuk a számlaszámunkat, és a pontosan átutalandó összeget. A Wangaru Webshop számlaszáma: CIB Bank 10700347-49232808-50000005 számlatulajdonos: Wangaru Kft. Kérünk az átutalás közleményébe írd be a rendelésszámodat és nevedet! Az átutalás megérkezéséről értesítő e-mailt küldünk. Általában 1 maximum 3 nap mire átjön az utalás. Amikor megérkezik az összeg a számlánkra, kiszállítjuk a terméket neked, vagy személyesen átveheted.

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Az oldal jobb felső sarkában kattints rá az „Elfelejtett jelszó” mezőre, és írd be e-mail címedet, melyre néhány perc alatt megkapod egyetlen belépésre szolgáló kódodat. Miután beléptél az oldalra változtasd meg jelszavad a profilodban.

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

Amennyiben nem vagy elégedett a megrendelt termékkel, kérjük, hogy az eredeti csomagolást ne dobd ki!  A vásárlástól való elállásra vonatkozó igényedet írásban jelezd részünkre a webshop@wangaru.hu e-mail címen az átvételtő számított 8 munkanapon belül. Munkatársaink a levél beérkezését követően rövidesen felveszik Veled a kapcsolatot. Az elállás feltételeiről jogi útmutatóban olvashatsz.

Hogyan küldhetek visszajelzést gyorsan, egyszerűen a webáruházról?

Minden visszajelzésnek örülünk, leggyorsabb ha a webshop@wangaru.hu-ra írsz egy e-mailt. Néhány napon belül reagálunk rá. Köszönjük!

Hol tekinthetem meg a rendeléseimet?

Wangaru profilodban nyomon követheted rendeléseid státuszát, illetve folyamatosan e-mailben is tájékoztatunk.

Hol tekinthetem meg a legnépszerűbb termékeket?

A Wangaru webshop főoldalán szerepelnek a legnagyobb számban eladott termékek. Itt a Wangarun történt vásárlásokat vesszük alapul.

 

Regelj:  http://www.wangaru.hu/user/register?affiliate=227841

 

Asztali nézet